photo awek dah tak tahan memek sedap puki photo awek tudung hisap gambar bogel nurse awek sangap batang janda sangap awek tudung hisap batang awek tudung tunjuk tetek video awek hisap awek kantoi awek tak pakai seluar dalam awek tak pakai coli pelajar sekolah menengah main dalam tandas video pelajar main remaja berduaan nak batang farah sangap story lucah video lucah terbaru awek boleh pakai bohsia kl bohsia johor bohsia amoy boleh ajak main awek cun boleh main bodoh punya budak

Pages

Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini

Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini is free HD Wallpaper. This wallpaper was upload at 09.22.00 by Elly Asia.

Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini - Pasangan suami isteri cuba posisi seks yang berbeza-beza sah-sah saja. Namun sebelum berminat mencuba gaya baru, ketahui dahulu kemungkinan bahaya yang ditimbulkan. Ada beberapa posisi bercinta yang paling berbahaya untuk lelaki.

Salah memilih posisi bercinta boleh membuat lelaki menyakiti kelaminnya. Kecederaan ketika berhubungan seks ternyata lebih sering terjadi di luar dugaan. Ini umumnya berkaitan dengan eksperimen posisi baru.
Hati-hati dengan Posisi Seks Ini

Para penyelidik di Brazil mempelajari pesakit yang mengalami keretakan zakar (Mr P) untuk melihat apa yang mereka lakukan di ranjang sebelum suara gemertak itu muncul.
Berikut beberapa posisi seksual yang paling berbahaya seperti dilansir Dailystar, Kamis (3/3/2016):

1. Woman on top

Sebuah kajian baru mencari posisi woman-on-top (wanita di atas) menjadi yang paling berbahaya. Padahal, kedudukan ini salah satu yang terbaik untuk wanita mencapai orgasme. Namun, menurut penyelidik Brazil, posisi woman-on-top dianggap yang paling bertanggung jawab terhadap setengah dari semua kes keretakan zakar.

Para saintis menduga hal ini kerana wanita yang mengawal Mr P dengan seluruh berat tubuhnya yang ada di atasnya dan tidak dapat menghentikannya apabila salah penetrasi.

2. Pogo Stick

Sebenarnya ini seperti mubaligh, tapi lelaki berdiri. Kedudukan ini dianggap berisiko kerana meletakkan tekanan pada punggung lelaki. Hal tersebut boleh menyebabkan masalah belakang dalam jangka panjang.

Bergoyang sambil berdiri artinya anda juga berisiko jatuh dan wanita anda berisiko tertimpa.

3. Doggy style

Menurut kajian terbaru Ann Summers, doggy style (wanita mengambil posisi seperti akan merangkak, lelaki penetrasi dari belakang) sebenarnya kedudukan seks kegemaran di Inggeris. Namun kajian di Brazil mendapati 29 peratus daripada patahnya Mr P disebabkan posisi doggy style.

4. Cowgirl lean back

Pada kedudukan ini lelaki berbaring di atas belakang dan wanita duduk di atas tubuh lelaki, tetapi wanita berbaring ke belakang atau bersandar punggung ke belakang dengan tangan di pergelangan kaki lelaki.

Kedudukan ini meletakkan beban pada zakar dan boleh bengkok dengan cara yang salah.

Menurut kajian dari University of California, San Francisco, zakar yang tegang boleh hyperextended jika meletakkan terlalu banyak atau terlalu sering tekanan ke bawah aci.

Seiring waktu, keadaan ini boleh menyebabkan penyakit peyronie, penumpukan plak yang menyebabkan batang Mr P bengkok. Keadaan tersebut boleh membuat seks sulit atau pada kes ekstrem tak mungkin bercinta.
Penasaran Dengan Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini download Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini Download disini Thank you for visiting, we hope you can find what you need here. If you wanna have it as yours, please right click the images of Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini and then save to your desktop or notebook. We have the best gallery of the latest Lelaki, Hati-hati dengan Posisi Seks Ini to add to your PC, Laptop, Mac, Iphone, Ipad or your Android device. If you have any comments, concerns or issues please contact us!.
Facebook Twitter Google+

Back To Top