photo awek dah tak tahan memek sedap puki photo awek tudung hisap gambar bogel nurse awek sangap batang janda sangap awek tudung hisap batang awek tudung tunjuk tetek video awek hisap awek kantoi awek tak pakai seluar dalam awek tak pakai coli pelajar sekolah menengah main dalam tandas video pelajar main remaja berduaan nak batang farah sangap story lucah video lucah terbaru awek boleh pakai bohsia kl bohsia johor bohsia amoy boleh ajak main awek cun boleh main bodoh punya budak

Pages

4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta

4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta is free HD Wallpaper. This wallpaper was upload at 05.43.00 by Elly Asia.

4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta - Apabila lelaki terangsang, mereka akan mengalami ereksi. Apabila perkara yang sama berlaku pada wanita, reaksi apa yang dialami oleh faraj wanita? 
Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta

Mengeluarkan cairan lubrikasi

Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta yang pertama adalah mengeluarkan cairan lubrication, apabila anda terangsang, otak akan memerintahkan pembuluh darah untuk melebar dan mengarahkan aliran tambahan ke arah bawah. Peredaran yang meningkat ini mencipta rembesan faraj, alias pelincir semulajadi yang terdiri daripada protein dan asid amino. Hal ini akan membuat vulva menebal. Beribu-ribu hujung saraf di faraj anda akan "menyala".

Ereksi clitoris

Rangkaian tisu di klitoris anda akan membengkak dan mengencang. Yup, boleh dibilang anda mengalami mini tegang. Jika anda benar-benar terangsang, saiz klitoris akan membesar tiga kali ganda. Klitoris memerlukan masa beberapa saat untuk kembali ke saiz sebenarnya setelah anda berkaitan seks. Di waktu ini, akan sukar bagi beberapa wanita untuk buang air kecil.

Serviks berlembut

Serviks anda akan berlembut dan jika kawasan sekitarnya diusap oleh zakar, hal ini akan "menghidupkan" kawasan kenikmatan di otak anda di tempat yang sama yang dinyalakan oleh kegiatan foreplay.

Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta - Ejakulasi wanita

Pada 10 peratus wanita, penguncupan pada otot pelvis semasa orgasme boleh mengeluarkan beberapa titisan cecair dari uretra. Jangan bimbang, hal ini dinamakan ejakulasi wanita.

Walaupun berasal dari uretra, cairah ini berbeza dengan air kencing kerana diperbuat daripada gula semulajadi dan asid prostatik. Suatu zat yang juga ditemui di air mani.
Penasaran Dengan 4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta download 4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta Download disini Thank you for visiting, we hope you can find what you need here. If you wanna have it as yours, please right click the images of 4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta and then save to your desktop or notebook. We have the best gallery of the latest 4 Hal yang Terjadi pada Vagina Wanita Saat Sedang Bercinta to add to your PC, Laptop, Mac, Iphone, Ipad or your Android device. If you have any comments, concerns or issues please contact us!.
Facebook Twitter Google+

Back To Top